Поэзия



Тәуелсіздік діңгегім!
Тәуелсіздік діңгегім!
Қайғымен бөлісу #1
Қайғымен бөлісу #1
Түбегейлі шешімім!
Түбегейлі шешімім!
Жүрегім айта көрме, Сүюден жалықтым деп...
Жүрегім айта көрме, Сүюден жалықтым деп...
Ақындардың өмірге сауалы көп
Ақындардың өмірге сауалы көп
Отан
Отан
Ұлыма!
Ұлыма!
Сүйдім мен сені...
Сүйдім мен сені...
Туған жерді көрем бе?..
Туған жерді көрем бе?..
Ақ өлең немесе қасқыр терісіндегі қойлар...
Ақ өлең немесе қасқыр терісіндегі қойлар...
Өлең жаздым...
Өлең жаздым...
Сағыныш
Сағыныш
Көктем дедім есімім...
Көктем дедім есімім...
Тыныштығымды тартып алған көктем...
Тыныштығымды тартып алған көктем...
Тәуелсіздік
Тәуелсіздік
Менің пешенем
Менің пешенем
Жүрегім гүлдеді менің..
Жүрегім гүлдеді менің..
Сүйіктіме
Сүйіктіме
Өзіңді ойлауды доғара алмаймын...
Өзіңді ойлауды доғара алмаймын...
Көктем - ана!
Көктем - ана!
Жаным, анам, бүгін сенің мерекең!!!
Жаным, анам, бүгін сенің мерекең!!!