Поэзия



Өмірдің сүрлеу жолдары
Өмірдің сүрлеу жолдары
Мұң мен шаттық
Мұң мен шаттық
Мұқағали Мақатаевқа
Мұқағали Мақатаевқа
Алғашқы қар
Алғашқы қар
Қайғы жұтқан құрбыма
Қайғы жұтқан құрбыма
Қайғы жұтқан құрбыма
Қайғы жұтқан құрбыма
Менің мекенім - бақыттылардың аймағы
Менің мекенім - бақыттылардың аймағы
Шырайлым Шұбайқызылым
Шырайлым Шұбайқызылым
Шырайлым Шұбайқызылым
Шырайлым Шұбайқызылым
ТӘУЕЛСІЗДІК ТІРЕГІМ
ТӘУЕЛСІЗДІК ТІРЕГІМ
Б-бақыт
Б-бақыт
Жүрек берді
Жүрек берді
Бақыт артынан
Бақыт артынан
Өзімнің жайым
Өзімнің жайым
Желтоқсанның сықырлаған аязы
Желтоқсанның сықырлаған аязы
*Мен - қазақпын, егемендік аңсаған
*Мен - қазақпын, егемендік аңсаған
Шымшымалар - Жаңа!
 Шымшымалар - Жаңа!
Олжабай батыр!
Олжабай батыр!
Мен - Даланың қызымын!
Мен - Даланың қызымын!
Күңк-күңк күбір...
Күңк-күңк күбір...
Бір сұлуға!
Бір сұлуға!