Поэзия



Алдамшы дүние
Алдамшы дүние
СЕНСІЗ
СЕНСІЗ
Анама
Анама
Сағыныш сарайында қалып кеткем...
Сағыныш сарайында қалып кеткем...
Сен қайдасың?
Сен қайдасың?
...
...
...
Суретті жыр
Суретті жыр
Менің сүйікті Өлеңім!
Менің сүйікті Өлеңім!
Суретті жыр
Суретті жыр
Нәпсі.
Нәпсі.
Жүрегімнен жұлып тастай алар ма екенмін?!
Жүрегімнен жұлып тастай алар ма екенмін?!
Жанардан жас тамып...
Жанардан жас тамып...
... Жапырақ та мен секілді бір әйел!
... Жапырақ та мен секілді бір әйел!
Кезіккен бе тамшы мұң маған ғана?
Кезіккен бе тамшы мұң маған ғана?
Бүгін тағы үміттерім түс көрді...
Бүгін тағы үміттерім түс көрді...
Сіз - өзгенің үйінде...
Сіз - өзгенің үйінде...
Мен жақында ауылыма барамын!
Мен жақында ауылыма барамын!
Далада түн...
Далада түн...
Жер жүзінен ғайып боп кетсем бе екен?!
Жер жүзінен ғайып боп кетсем бе екен?!
Кітаптар назы
Кітаптар назы
Мен секілді іздейді ме екенсің?..
Мен секілді іздейді ме екенсің?..