Поэзия



Жан анашым!
Жан анашым!
Қарлар ериді...
Қарлар ериді...
МАҢАЙДЫҢ БӘРІ АЛДАМШЫ...
МАҢАЙДЫҢ БӘРІ АЛДАМШЫ...
Аяулы анам
Аяулы анам
Сен жүрегімдесің...
Сен жүрегімдесің...
Досыма!
Досыма!
Кешір мені, мама!
Кешір мені, мама!
Шын Жүректен (ЭСТАФЕТА)
Шын Жүректен (ЭСТАФЕТА)
Таба алмадым жауап талай сұраққа....
Таба алмадым жауап талай сұраққа....
Бала жүрегі
Бала жүрегі
Астана арман қала
Астана арман қала
Жеткенде тынысыма көктегі леп!
Жеткенде тынысыма көктегі леп!
Кешір ата студентпін ақшасыз
Кешір ата студентпін ақшасыз
Сені көргім келеді
Сені көргім келеді
Жүрек толғауы
Жүрек толғауы
Ұйқас ұсынатын сайт
Ұйқас ұсынатын сайт
Барыс
Барыс
ИБРАГИМ НҮСІПБАЕВҚА АРНАУ
ИБРАГИМ НҮСІПБАЕВҚА АРНАУ
Ілияс Жансүгіровке (арнау)
Ілияс Жансүгіровке (арнау)
Сені сұрап көктен де...
Сені сұрап көктен де...
Сағыныш назы
Сағыныш назы