Поэзия



Сағыныш...
Сағыныш...
Қарындасым
Қарындасым
Өлең
Өлең
Түнгі қиял
Түнгі қиял
Көктемге
Көктемге
Ғашықпын
Ғашықпын
Жеңіс күні!
Жеңіс күні!
Қазақ елі
Қазақ елі
ӨлеңTIME
ӨлеңTIME
ӨлеңTIME
ӨлеңTIME
ӨлеңTIME
ӨлеңTIME
Саған мендей жігітті жолықтырмас.
Саған мендей жігітті жолықтырмас.
Ғайып болма!
Ғайып болма!
Данияр Елеусіновке aрнау
Данияр Елеусіновке aрнау
Бір қағаз. Бір қалам. Бір өлең.
Бір қағаз. Бір қалам. Бір өлең.
Білесің бе?
Білесің бе?
Сырласу
Сырласу
Қиын-ақ..!
Қиын-ақ..!
Күтіп жүрмін..
Күтіп жүрмін..
Өлең TIME
Өлең TIME
Сені мәңгі сүю керек
Сені мәңгі сүю керек