Поэзия



Кештің мына ғажабын-ай, ғажабын!
Кештің мына ғажабын-ай, ғажабын!
Ғашық болған сияқтымын тегінде!
Ғашық болған сияқтымын тегінде!
Одной красавице
Одной красавице
Астана
Астана
Жарылыс
Жарылыс
Неге үнсізсің?..
Неге үнсізсің?..
Дұрыстап оқы!
Дұрыстап оқы!
Араб тілінен енген сөздер!
Араб тілінен енген сөздер!
Тіл таным - Иран тілінен енген сөздер
          Тіл таным - Иран тілінен енген сөздер
Шымшымалар
Шымшымалар
Сүйікті көп өмір дара
Сүйікті көп өмір дара
Взрыв
Взрыв
Внуку
Внуку
Астана
Астана
Зачем молчишь?..
Зачем молчишь?..
Перед судом совести
Перед судом совести
Достық әзіл - «Аттан, Қазақстан» қозғалысының жетекшісі Амантай қажы Асылбекке
        Достық әзіл - «Аттан, Қазақстан» қозғалысының жетекшісі Амантай қажы Асылбекке
Бiр саясаттанушыға
Бiр саясаттанушыға
Павлодарда «Қос тіл қос қанат» атты ақындардың жыр жинағы жарыққа шықты
Павлодарда «Қос тіл қос қанат» атты ақындардың жыр жинағы жарыққа шықты
Ар соты алдында
Ар соты алдында
Жылатпай жүр, жылатпай!
Жылатпай жүр, жылатпай!