Поэзия



Ұстаздарға
Ұстаздарға
"Сіз үшін..." Ақмарал Леубаева кітап шығарды
"Сіз үшін..." Ақмарал Леубаева кітап шығарды
Сағындым сені, сыныптас
Сағындым сені, сыныптас
Тәуелсіз елім - Қазақстан
Тәуелсіз елім - Қазақстан
Егемен өлең!
Егемен  өлең!
Аралым ашылмаған...
Аралым ашылмаған...
Ақындық – тәңірдің тартуы
Ақындық – тәңірдің тартуы
Тілім менің
Тілім менің
Гүлдер, гүлдер...
Гүлдер, гүлдер...
"Ізгіліктер"
"Ізгіліктер"
Балалық шақ
Балалық шақ
"Туған жерім – мекенім!"
"Туған жерім – мекенім!"
Абай атаға...
Абай атаға...
Ескіден қалған мұра
Ескіден қалған мұра
Бір Аллам бар
Бір Аллам бар
Құрбыма
Құрбыма
Әжеме
Әжеме
Әкеге арнау
Әкеге арнау
Әкеге сағыныш
Әкеге сағыныш
Бауыржан Момышұлына арнау.
Бауыржан Момышұлына арнау.
Астана!
Астана!