Поэзия



Алаштың ордасы-Семей
Алаштың ордасы-Семей
Хатым жүр жаздың гүлінде...
Хатым жүр жаздың гүлінде...
Бітті
Бітті
Ана тілім
Ана тілім
21 ғасырдың Қыз Жібегі
21 ғасырдың Қыз Жібегі
Ана туралы өлең
Ана туралы өлең
...Тек сол жанды сүйіп қызың...
...Тек сол жанды сүйіп қызың...
Қар жауды бүгін...
Қар жауды бүгін...
Күздің ішінен көрінген Сіз бе?
Күздің ішінен көрінген Сіз бе?
Сырласпаймыз...
Сырласпаймыз...
Жібіткін келсе жүрегін қыздың
Жібіткін келсе жүрегін қыздың
Жолыңа сенің, жаным, алаңмын ба?...
Жолыңа сенің, жаным, алаңмын ба?...
Жүрегіңе еніп кеткен шығармын мүмкін мен...
Жүрегіңе еніп кеткен шығармын мүмкін мен...
Үміт
Үміт
Шырақ
Шырақ
Жапырақ құлап барады...
Жапырақ құлап барады...
Көріспегелі көп болды
Көріспегелі көп болды
Түкірімпаздар елі
Түкірімпаздар елі
Ауылым
Ауылым
Ана туралы өлең
Ана туралы өлең
Суретті жыр
Суретті жыр