Поэзия



Жоқ шығар, әлемде мендей бір жауыз жан...
Жоқ шығар, әлемде мендей бір жауыз жан...
Мен жауап іздеймін...
Мен жауап іздеймін...
Жыр тамшы
Жыр тамшы
Поэзиядан тарту
Поэзиядан тарту
Елбасымызға арнау
Елбасымызға арнау
Мұқағали Мақатаевқа
 Мұқағали Мақатаевқа
Поэзия алыбы,қазақтың сүйікті ұлы - Мұқағали!
Поэзия алыбы,қазақтың сүйікті ұлы - Мұқағали!
Ертегі "Шынашақ"
Ертегі "Шынашақ"
Бақыт-ол өзің ғой, жарқыным...
Бақыт-ол өзің ғой, жарқыным...
ПОЭЗЗИЯ КӨШБАСШЫСЫ
ПОЭЗЗИЯ КӨШБАСШЫСЫ
Жетісайға сағыныш
Жетісайға сағыныш
Жыр алыбы Жамбыл
Жыр алыбы Жамбыл
Кең далам
Кең далам
Соңғы хат
Соңғы хат
Кетті бүгін..
Кетті бүгін..
Армандар
Армандар
Сұлу сөздің қажеті жоқ...
Сұлу сөздің қажеті жоқ...
زاماننان تۋعان زار وي­لار !!!
زاماننان تۋعان زار وي­لار !!!
(c) М.Мақатаев
(c) М.Мақатаев
Анамның айтқаны...
Анамның айтқаны...
Ислам дінін халқыммен егіз көрем
Ислам дінін халқыммен егіз көрем