Поэзия



Мұқағалиға арнау
Мұқағалиға арнау
Ол өзгерген
Ол өзгерген
Таңғы ойлар...
Таңғы ойлар...
Желтоқсан құрбандарына арнау
Желтоқсан құрбандарына арнау
Сезім
Сезім
Тағдыр
Тағдыр
Арманда
Арманда
Қырық тоғыз
Қырық тоғыз
Жазылмаған Мелодрама!
Жазылмаған Мелодрама!
Көктем әуені
Көктем әуені
Жыл белгілері
Жыл белгілері
О, тыныштық!
О, тыныштық!
АУЫРТПА АЛЛА АНАМДЫ!
АУЫРТПА АЛЛА АНАМДЫ!
ҰЛЫСТЫҢ ҰЛЫ КҮНІ ҚҰТТЫ БОЛСЫН!
ҰЛЫСТЫҢ ҰЛЫ КҮНІ ҚҰТТЫ БОЛСЫН!
Білім шыңы
Білім шыңы
Ауыл әйелдеріне
Ауыл әйелдеріне
Abaiǵa hat
Abaiǵa hat
Жұлдызға мойын созған мұнар тау
Жұлдызға мойын созған мұнар тау
Болашақ жарыма
Болашақ жарыма
Өмірін өлеңмен өлшеген ақындар кімдер?
Өмірін өлеңмен өлшеген ақындар кімдер?
Тіл тұғыры
Тіл тұғыры