Поэзия



Абайдың «Ескендір» поэмасындағы философиялық түйін
Абайдың «Ескендір»  поэмасындағы философиялық түйін
"Қайыршы мен Қыдыр"
"Қайыршы мен Қыдыр"
Мағжанға арнау
Мағжанға арнау
Нұртас Тұрғанбек «Мен емеспін» жинағына ой-пікірім
Нұртас Тұрғанбек «Мен емеспін» жинағына ой-пікірім
"Жүрегімнің түбіне терең бойла"
"Жүрегімнің түбіне терең бойла"
Мұхтар ШЕРІМ.  Бүгінгі сатира. ТІЛІМДІ ТЕСПЕЙДІ!
Мұхтар ШЕРІМ.  Бүгінгі сатира.  ТІЛІМДІ ТЕСПЕЙДІ!
«Ұлы халықтың – ұлы Абайы»
«Ұлы халықтың – ұлы Абайы»
«ТАҢ САМАЛЫ» – ЕРКЕҒАЛИ РАХМАДИЕВТІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ҰСЫНДЫ
«ТАҢ САМАЛЫ» – ЕРКЕҒАЛИ РАХМАДИЕВТІҢ  ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ҰСЫНДЫ
Әжеме сағыныш...
Әжеме сағыныш...
Қарындасыма
Қарындасыма
Махаббат па?!
Махаббат па?!
Өнер
Өнер
Қанық қызыл гүл бердің
Қанық қызыл гүл бердің
Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы
Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы
Өмір деген...
Өмір деген...
Бұл дауыс кімдікі өзі…
Бұл дауыс кімдікі өзі…
Ұзақ жол..
Ұзақ жол..
Шаһар жыланы
Шаһар жыланы
“Сенемін”
“Сенемін”
Азаттықтың алынбаған қамалы
Азаттықтың алынбаған қамалы
Жаңбыр жауһар жыр
Жаңбыр жауһар жыр