Поэзия



Неге келдім?
Неге келдім?
Мұңайма
Мұңайма
Сезім күші
Сезім күші
Кей қыздар бар осындай...
Кей қыздар бар осындай...
Жазығы не?
Жазығы не?
Жас жігіттің ауруы
Жас жігіттің ауруы
Бұрымдыға білекті
Бұрымдыға білекті
Болсадағы жырақ біздің тәніміз...
Болсадағы жырақ біздің тәніміз...
Кел, келе ғой, көктем, менің қасыма!
Кел, келе ғой, көктем, менің қасыма!
Ұстазға...
Ұстазға...
Уақыт
Уақыт
Алаш ордасына 100 жыл
Алаш ордасына 100 жыл
Шаршадым
Шаршадым
Автор ;Дина Ораз аударған ;Талғат Халық
Автор ;Дина  Ораз аударған ;Талғат Халық
Махаббат қой махаббат!
Махаббат қой махаббат!
...
...
...
Мына заман неткен заман?!
Мына заман неткен заман?!
Мен қазақтың қызымын
Мен қазақтың қызымын
АНАМА
АНАМА
Ақиық ақын ағама
Ақиық ақын ағама
Жаңбырлы шақ
Жаңбырлы шақ