Поэзия



***
***
***
Тәндер тұрып қатысады жарысқа
Тәндер тұрып қатысады жарысқа
Ол жайлы өлең..
Ол жайлы өлең..
Өмір деген өлең емей немене?!
Өмір деген өлең емей немене?!
Күндердің құдыреттісі - "Ертең"
Күндердің құдыреттісі - "Ертең"
МЕН ҰМЫТЫЛМАЙМЫН
МЕН ҰМЫТЫЛМАЙМЫН
Жүрегіме
Жүрегіме
Кел, Қайғы, билейік вальске!
Кел, Қайғы, билейік вальске!
ТеАтр жайлы бір өлең
ТеАтр жайлы бір өлең
Шындықты айтқан өлең күлді
Шындықты айтқан өлең күлді
Қызғану керек
Қызғану керек
Омыр-ай
Омыр-ай
Ұлы сапар үстіндегі ой
Ұлы сапар үстіндегі ой
Мен - Көктемнің Қызымын ғой...
Мен - Көктемнің Қызымын ғой...
Мен...
Мен...
Кешір бізді әппақ қар...
Кешір бізді әппақ қар...
Гүлдер менің үйіме көше ме ертең?..
Гүлдер менің үйіме көше ме ертең?..
Ғашықпын ақынға...
Ғашықпын ақынға...
Үнсіз махаббат: Іштей құрылған диалог
Үнсіз махаббат: Іштей құрылған диалог
Бақыт
Бақыт
Жоқ шығар, әлемде мендей бір жауыз жан...
Жоқ шығар, әлемде мендей бір жауыз жан...