Поэзия



Сағыныш назы
Сағыныш назы
Сүйемін деген жалғыз сөз тұрды...
Сүйемін деген жалғыз сөз тұрды...
Әппақ қар...
Әппақ қар...
Сіз мені күтпеңізші...
Сіз мені күтпеңізші...
Жыныма тимеші
Жыныма тимеші
Алматы, өкпелімін...
Алматы, өкпелімін...
Өлең оқиық!
Өлең оқиық!
Өлең оқиықшы?
Өлең оқиықшы?
Нурлан Абдикаримов - Жердегі періште
Нурлан Абдикаримов -  Жердегі періште
Мен олсем каймыкпас еш пенде!!!
Мен олсем каймыкпас еш пенде!!!
Сүйші...
Сүйші...
*** БҰЛ ЕЛІКТЕУ ҚАНҒА СІҢГЕН ӘДЕТ ПЕ?!***
*** БҰЛ ЕЛІКТЕУ ҚАНҒА СІҢГЕН ӘДЕТ ПЕ?!***
Өмір сүрейік Қазақша!
Өмір сүрейік Қазақша!
Менің антым - тоқтамау
Менің антым - тоқтамау
Теміржол
Теміржол
Саған ап бара ма?..
Саған ап бара ма?..
Мен сүйген Күз ғой...
Мен сүйген Күз ғой...
Қайғыдан соң...
Қайғыдан соң...
Қазақ не боп барады?
Қазақ не боп барады?
Менің елім
Менің елім
Қазақша
Қазақша