Поэзия



Тарихи Тараз шаһарындағы мерейтой
Тарихи Тараз шаһарындағы мерейтой
Сезініп көрдім...
Сезініп көрдім...
«Босанайық есірткі құрығынан»
«Босанайық есірткі құрығынан»
Т... Белгісіз!
Т... Белгісіз!
Ана, сіздің келініңіз...
Ана, сіздің келініңіз...
Аспанға қараймын...
Аспанға қараймын...
Алғыс айтам тағдырыма жолықтырған өзіңмен!
Алғыс айтам тағдырыма жолықтырған өзіңмен!
А й с а н а !!!
А й с а н а !!!
Жазу
Жазу
Мейіржан досыма
Мейіржан досыма
Мен де сені кешірдім...
Мен де сені кешірдім...
Анам келді
Анам келді
Анам келді
Анам келді
Өмір ойын тақтасы
Өмір ойын тақтасы
Қыз
Қыз
Жетімнің монологы
Жетімнің монологы
Қыздар ренжімең! Бұл шындық
Қыздар ренжімең! Бұл шындық
Өмірге келеді адам қонақ болып
Өмірге келеді адам қонақ болып
Əнніңде естісі бар есері бар
Əнніңде естісі бар есері бар
Біз сондаймыз
Біз сондаймыз
Ninety one
Ninety one