Поэзия



Қазірдің мұңы...
Қазірдің мұңы...
Жамбыл атаға арнау
Жамбыл атаға арнау
Мүшәйра
Мүшәйра
Анама
Анама
Ақиық ақын ағама
Ақиық ақын ағама
Тілім менің
Тілім менің
Тәуелсіз елім - Қазақстан
Тәуелсіз елім - Қазақстан
Құтты болсын Наурызым!
Құтты болсын Наурызым!
Ақындық туа біткен өнер
Ақындық туа біткен өнер
Ілияс Жансүгіров
Ілияс Жансүгіров
Жыр жазамын жүрегіммен
Жыр жазамын жүрегіммен
Қазақтың жарық күні Мұқағали Мақатаевқа
Қазақтың жарық күні Мұқағали Мақатаевқа
БАУЫРЛАРЫМ!
БАУЫРЛАРЫМ!
Сенбеймін.
Сенбеймін.
КӨРКІҢЕ КӨЗІМ ТОЙМАЙ...
КӨРКІҢЕ КӨЗІМ ТОЙМАЙ...
Бұл өмір шыдамдыны ұнатады
Бұл өмір шыдамдыны ұнатады
Күз
Күз
Алпамыс жырын түгел жаттап жадын жаңғыртқан Аружан
Алпамыс жырын түгел жаттап жадын жаңғыртқан Аружан
Оралдым қайтадан...
Оралдым қайтадан...
Сені еске алдым мен
Сені еске алдым мен
Поэзия, менімен егіз бе едің?
Поэзия, менімен егіз бе едің?