Поэзия



Уақыт
Уақыт
Тау ұлымын
                Тау ұлымын
Желтоқсанда
Желтоқсанда
Тәуелсіздік ақ таңы
Тәуелсіздік  ақ  таңы
Әке мен бала әңгімесі
Әке мен бала әңгімесі
Қош бол,аға!
Қош бол,аға!
Сөніп барамын...
Сөніп барамын...
Айтылмайды "біз" деген
Айтылмайды "біз" деген
Дос деген кім?
Дос деген кім?
Қош жаным...
Қош жаным...
Біз екеуміз
Біз екеуміз
Балаға тілегім.
Балаға тілегім.
КІНӘЛІ МА, БОЛҒАНЫ ҮШІН ТАСТАНДЫ?
КІНӘЛІ  МА, БОЛҒАНЫ ҮШІН ТАСТАНДЫ?
ҚАРАШАДАҒЫ ХАТ
ҚАРАШАДАҒЫ ХАТ
Ұзату тойға тілек
Ұзату тойға тілек
"Сүйіктім, қалқам, маралым менің"
"Сүйіктім, қалқам, маралым менің"
"Махаббат мұңы"
"Махаббат мұңы"
Өмірдің өзі өткінші...
Өмірдің өзі өткінші...
Жас ақындар арасында жыр байқауын жариялаймыз
Жас ақындар арасында жыр байқауын жариялаймыз
Үш
Үш
Тарихи Тараз шаһарындағы мерейтой
Тарихи Тараз шаһарындағы мерейтой