Поэзия



Күткен бақыт!
          Күткен бақыт!
Ұлылыларды хақым жоқ ұмытуға
Ұлылыларды хақым жоқ ұмытуға
Болса екен ғой адамдар ұшқан құстай...
Болса екен ғой адамдар ұшқан құстай...
"Мәңгілік Муза"
"Мәңгілік Муза"
Ғашықтық дерті
Ғашықтық дерті
Вокзал және Біз
Вокзал  және Біз
Қауырсын көңіл.
Қауырсын көңіл.
Екі ойлы емес ем...
Екі ойлы емес ем...
Мәгілік Ел-мұратым
Мәгілік Ел-мұратым
Қадірлім...
Қадірлім...
Кім келіп,кім кетпеген?
Кім келіп,кім кетпеген?
Сенбі таңы
Сенбі таңы
Үнсіздікті Ұнатам!
Үнсіздікті Ұнатам!
Пендемін
Пендемін
Мәңгі өмір
Мәңгі өмір
Алаш Арыстары
Алаш Арыстары
Туған жер жұмағымсың
Туған жер жұмағымсың
Сіз-қызанақ,мен-қияр...
Сіз-қызанақ,мен-қияр...
Руxани күш әдебиетте!
Руxани күш әдебиетте!
Көктемді ертіп келген Әйел дер ем
Көктемді  ертіп  келген Әйел дер ем
Қазақ қызы
Қазақ қызы