Поэзия



Сен қайдасың, мен қалдым жырақта мұңмен...
Сен қайдасың, мен қалдым жырақта мұңмен...
Сен ұсынған гүл жылайды бөлмемде...
Сен ұсынған гүл жылайды бөлмемде...
Гүлмін мен...
Гүлмін мен...
Сағындым деші...
Сағындым деші...
Алланы есіңе алғайсың!
Алланы есіңе алғайсың!
ОРАЛУ
ОРАЛУ
Бүгін тағы үміттерім түс көрді...
Бүгін тағы үміттерім түс көрді...
Сені қайтем ернім тұрса өбердей...
Сені қайтем ернім тұрса өбердей...
Жылы жұмсақ қар қолыма қонды да...
Жылы жұмсақ қар қолыма қонды да...
Жол...
Жол...
Түсінуге тырысып көр
Түсінуге тырысып көр
Жастар көзқарасы
Жастар көзқарасы
Сүйіп өтемін
Сүйіп өтемін
Жоқ болса егер махаббат...
Жоқ болса егер махаббат...
ҚИЛЫ ЗАМАН
ҚИЛЫ ЗАМАН
Сен жыласаң...
Сен жыласаң...
Бақытты бол, бол бақытты қалайда!
Бақытты бол, бол бақытты қалайда!
Чайка ару
Чайка ару
Көңілден өшпейсің...
Көңілден өшпейсің...
Жүректі тыңдаңдар...
Жүректі тыңдаңдар...
Ұмытшақтық дерт болып жабысқанба?!
Ұмытшақтық дерт болып жабысқанба?!