Поэзия



БАЛАЛЫҚ
БАЛАЛЫҚ
СОҢҒЫ ХАТТЫҢ ТІЗБЕГІ
СОҢҒЫ ХАТТЫҢ ТІЗБЕГІ
Жауын ©Фазыл Жандос
Жауын         ©Фазыл Жандос
Мәңгілік ел-ұлы болашақ.
Мәңгілік ел-ұлы болашақ.
Елін сүйген - Елбасы
Елін сүйген - Елбасы
Өлен Шумақтар!!!Сезім
Өлен Шумақтар!!!Сезім
СЕН -
СЕН -
Мен оны кешірдім ғой...
Мен оны кешірдім ғой...
Түн келсе ұшам қалықтап тағы...
Түн келсе ұшам қалықтап тағы...
Құдай-ау қандай еркек неткен
Құдай-ау қандай еркек неткен
Кеттің жауып есікті...
Кеттің жауып есікті...
Сені сүйемін дермін...
Сені сүйемін дермін...
Жапырақ ем тағдырымнан үзілген...
Жапырақ ем тағдырымнан үзілген...
Өмір деген...
Өмір деген...
Астана
Астана
Бөтен еріндер
Бөтен еріндер
Жанымда жоқсың...
Жанымда жоқсың...
Сен сүймеші ешкімді...
Сен сүймеші ешкімді...
Сізсіз - мына жүректің Тәңірісі...
Сізсіз - мына жүректің Тәңірісі...
Күзге ғашық қыз едім...
Күзге ғашық қыз едім...
Сүйемін деп неге ғана айттың сен...
Сүйемін деп неге ғана айттың сен...