Поэзия - блогтары "26-шы бет"



Бүршік
Бүршік
Сені көріп сұлуландым, гүлдендім...
Сені көріп сұлуландым, гүлдендім...
Неге менің жанымдағы достарым, Дос болады дүниеммен, ақшаммен...
Неге менің жанымдағы достарым, Дос болады дүниеммен, ақшаммен...
Жанарыңның ішінде жайқалайын...
Жанарыңның ішінде жайқалайын...
Сүйші...
Сүйші...
Ініме
Ініме
Толғауы тоқсан қызыл тіл.
Толғауы тоқсан қызыл тіл.
Махаббат маусымы
Махаббат маусымы
Жанар
Жанар
Көз
Көз
Сіз келіп құшасыз ба сағынып?..
Сіз келіп құшасыз ба сағынып?..
ЖҮРЕГІМНІҢ ТҰРҒЫНЫ
ЖҮРЕГІМНІҢ ТҰРҒЫНЫ
Енді ол сені танымайды...
Енді ол сені танымайды...
Қарбалыс
Қарбалыс
Күтші мені...
Күтші мені...
Сен бақытсың
Сен бақытсың
Сіз маған қарағанда...
Сіз маған қарағанда...
СЕНІ КҮТУ
СЕНІ КҮТУ
Халімді кім түсінер?..
Халімді кім түсінер?..
Сәби кетіп барады...
Сәби кетіп барады...
Бақытты жұп
Бақытты жұп