Поэзия - блогтары "25- ші бет"



Не жетеді?
Не жетеді?
Сағындым
Сағындым
Әке туралы
Әке туралы
Аналарға
Аналарға
Асылдарым
Асылдарым
Таңғы жүгіріс
Таңғы жүгіріс
Көбелектер, көбелектер!
Көбелектер, көбелектер!
Жанымда қалшы!!!
Жанымда қалшы!!!
Смерть поэта Өлді ақын
Смерть поэта Өлді ақын
Бұрын жарияланған өлең
Бұрын жарияланған өлең
Ақын тағдыр
Ақын тағдыр
Ақын ғұмыр
Ақын ғұмыр
Студенттік кезең...
Студенттік кезең...
Ұмыттың ба?..
Ұмыттың ба?..
Н.С.-ке (арнау)
Н.С.-ке (арнау)
Ана-Жердің құшағында дем алам
Ана-Жердің құшағында дем алам
Уақыт
Уақыт
Виноваты звезды
Виноваты звезды
Қарызбын саған, ардагер!
Қарызбын саған, ардагер!
Ұмыттыршы...
Ұмыттыршы...
Мамыр мұңы
Мамыр мұңы