Поэзия



Мен секілді іздейді ме екенсің?..
Мен секілді іздейді ме екенсің?..
Келсеңші...
Келсеңші...
Суретті жыр ІІІ
Суретті жыр ІІІ
Достық пен Бастық
Достық пен Бастық
Кешір Жер - Ана...
Кешір Жер - Ана...
Күрең күнде күзге келіп күрсінем...
Күрең күнде күзге келіп күрсінем...
Мен де сені іздейтінмін...
Мен де сені іздейтінмін...
Суретті жыр І
Суретті жыр І
Суретті жыр
Суретті жыр
Күзге ғашық қыз едім...
Күзге ғашық қыз едім...
Мен қазақ деген ел едім!
Мен қазақ деген ел едім!
ҮМІТ
ҮМІТ
Таза беттен...Жаңа өмір
Таза беттен...Жаңа өмір
Бөрі арығын білдірмес
Бөрі арығын білдірмес
Ақын өлмес
Ақын өлмес
Ардақты ана
Ардақты ана
Елес қызға...
Елес қызға...
Отан
Отан
Жүрегім, оны сүймеші енді...
Жүрегім, оны сүймеші енді...
Студенттік өмір
Студенттік өмір
Өмір
Өмір