Поэзия



Жанарымда іркіліп жаңбырлы əлем...
Жанарымда іркіліп жаңбырлы əлем...
ТАРАЗЫМ!
ТАРАЗЫМ!
Ұмытам деп жүргенде...
Ұмытам деп жүргенде...
Татулықтың мәні
Татулықтың мәні
Қазақ қызы
Қазақ қызы
Сіз...
Сіз...
"Ар жазасы-бар жазадан ауыр жаза"
"Ар жазасы-бар жазадан ауыр жаза"
Барасың қайда бала шақ?!
Барасың қайда бала шақ?!
Ағамның 20 өлеңі немесе көп жырларым махаббат
Ағамның 20 өлеңі немесе көп жырларым махаббат
Менің шабытым
Менің шабытым
Шабыт порталы
Шабыт порталы
Дихан уайымы
Дихан уайымы
Кешіккен көктем
Кешіккен көктем
Шабыт келгенде
Шабыт келгенде
Ренжімеші
Ренжімеші
Ауыл
Ауыл
Қанатсыз періште!
Қанатсыз періште!
Мен Қазақпын
Мен Қазақпын
Майлыбаевтардың кенжесі
Майлыбаевтардың кенжесі
Көздеріңе қараймын...
Көздеріңе қараймын...
Кәмилә апайға!
Кәмилә апайға!