Поэзия



Бүлдіршіндер жыламасын
Бүлдіршіндер жыламасын
Жұрттың сөзі-далбаса!
Жұрттың сөзі-далбаса!
"Мен қазақтың қызымын"
"Мен қазақтың қызымын"
"Бақыт "
"Бақыт "
Менің әкем
Менің әкем
Бір сәт ой толғау
Бір сәт ой толғау
Менің кішкентай әлемім
Менің кішкентай әлемім
Жүрегімдегі кішкентай арман...
Жүрегімдегі кішкентай арман...
Ұмтылыс
Ұмтылыс
Арман жұлдыз
Арман жұлдыз
Өсиет өмір өзегің
Өсиет өмір өзегің
Қызылордада кітаптың тұсаукесері өтті
Қызылордада кітаптың тұсаукесері өтті
Поэзия, менімен егіз бе едің?
Поэзия, менімен егіз бе едің?
Бүлдіршіндер жыламасын
Бүлдіршіндер жыламасын
Жұрттың сөзі-далбаса!
Жұрттың сөзі-далбаса!
Лапиндос
Лапиндос
"Шын айтам"
"Шын айтам"
Түн маған ұйқтау үшін берілмеген!
Түн маған ұйқтау үшін берілмеген!
Көңіл құсы
Көңіл құсы
Шабыт
Шабыт
Күткен бақыт!
          Күткен бақыт!