Пайдаланушы "АУЫРТПА АЛЛА АНАМДЫ!" постын жойып тастады.




Басқа посттар

Білсем де кезіп жүргенін біздің ғаламды, Көзі жоқ жаудан көзкөрмес жаққа...
АУЫРТПА АЛЛА АНАМДЫ!
Әз-Наурыз әрбір шаңыраққа ырыс жазады, Қиқулап керім нәурізек қанат...
ҰЛЫСТЫҢ ҰЛЫ КҮНІ ҚҰТТЫ БОЛСЫН!
Ақ түтінін тосатын дауылдарға, Қи, тезегін құрбан ғып жауындарға, Таба нанын...
Ауыл әйелдеріне
Құтты болсын Наурызым!
Керек болса жүрегімді ал, жанымды ал, Сендер аман болыңдаршы, бауырлар! Сендер...
БАУЫРЛАРЫМ!
Айтылар сөз де, сен жайлы өлең асқақ ә?! Қимаймын сені жел, бораныңды...
Ару АСТАНА
Жаз
Жаз қалам менің, мәз қалам менің, Таразым, Жұлдыздай жаухар арманым болып...
ТАРАЗЫМ!
Мамыражай сұлу көктем - бұл көктем, Жердің бетін бір-ақ сүйіп гүлдеткен. Мұңлы...
Кел, келе ғой, көктем, менің қасыма!
Жаңбырлы шақ