Гүлнұр Жақсылық
Гүлнұр Жақсылық

Пайдаланушы жазбалары

Еліміздегі ең үздік айтыскерлер ел Тәуелсіздігінің 25 жылдығына орай «Алтын...
Тәуелсіздігіміздің 25 жылдығына арналған дүбірлі айтыс көрерменге жол тартады!
Екі апта бұрын Шымкент қаласының тұрғыны Абай Түзел «Бірінші бағдарламаның»...
 «Еуразия» бірінші арнасы Шымкенттің тұрғындарына ауызсумен көмектесті
Бұқаралық ақпарат құралдары өкілдерінің кәсіби мерекесі – Байланыс және...
«Еуразия» бірінші арнасының қызметкерлері үкіметтік марапаттарға ие болды
Қазақстандық журналистика жұлдыздары, республиканың ең рейтингілі телеарнасы –...
«Еуразия» бірінші арнасының жүргізушілері халыққа көруге кеңес береді...
«Еуразия» бірінші арнасындағы «Ән дария» концерттік шоуы үлкен жетістікке...
Эльдар Серікбаев: «Ән дария» – бұл «алтын» дәуірге тамаша саяхат!
«Еуразия» бірінші арнасындағы «Лучший город.KZ» шоуы аяқталуға таяды. Алдағы...
«Лучший город.KZ» шоуының қатысушылары финалға дайындалуда!
«Еуразия» бірінші арнасындағы «Лучший город.KZ» жобасының жас жұлдыздары мен...
«Лучший город.KZ» шоуының қатысушылары мен қазақстандық жұлдыздар ҰОС ардагерлерін Жеңіс күнімен құттықтады
Қазақстандық эстраданың ең жарық жұлдыздарының бірі әнші Луина өзінің...
Әнші Луина өзін кинопродюсер ретінде сынап көрмекші
Қазақстандықтардың Ұлы Жеңіске қосқан елеулі үлесі туралы «Наша война» деректі...
Ұлы Жеңіске арналған «Наша война» деректі сериалы экранға мамыр айының басында шығады
Жоба аясында өнер көрсететін әншілер арасында Заттыбек Көпбосынұлы да бар.
«Еуразия» бірінші арнасында ретро әндерді насихаттайтын жоба көрерменге жол тартты
9 ақпанда «Еуразия» бірінші арнасында қазақтілді көрерменге бағытталған...
"Еуразия" бірінші арнасы мемлекеттік тілдегі контентті дамытуды қолға алды