Гүлнұр Жақсылық
Гүлнұр Жақсылық

Пайдаланушы жазбалары

60-тан астам баланы асырап алған елімізге танымал Әминә қажы, "Перзент" балалар...
Жетім балаларды шетелге сатуды тоқтатсын!
Аралас жекпе-жектен қазақстандық спортшы Арман Әшімов 10 қараша күні Мәскеуде...
Аралас жекпе-жек өкілі Арман Әшімов: Күрес әрбір қазақтың қанында бар!
Тойға жиналған қауым әдетте есті сөз тыңдап, әулеттің өткен-кеткенін еске...
Қазақ тойларында елді аузына қаратқан өнерлі балалар
Биыл 2017 жыл аты аңызға айналған қазақстандық «Дос-Мұқасан» ансамблі мерейтойын...
«Дос-Мұқасан» ансамблі 50 жылдық мерейтойының құрметіне бүкіл Қазақстанды аралайды
Танымал ресейлік «Хор Турецкого» ұжымы қазақтың халық әні «Назқоңырды» нақышына...
Қазақтың халық әнін нақышына келтіріп орындаған «Турецкий хоры» ұжымы елді тәнті етті
Адамның бар байлығы – отбасы. «Кешкі кездесу» бағдарламасының алдағы...
Отбасылық бақыттың құпиясы неде?
Жаз келе барлығымыз көптен күткен демалыста әлдебір жаққа аттанып, жаңа әсерлер...
Жаз – демалыс науқаны
Қоғамда орын алып жатқан түйткілдер көп. Алайда жас балаларын жетектеп, далада...
Қорғансыз аналар
Халық арасында кеңінен таралып, ел аузында жүрген әндердің көпшілігінің...
Ән кейіпкерлері
Талантты спортшының жанкүйерлері қарағандылық рэп-орындаушылар Әкежан Лұқпанов...
Рэп-орындаушылар аралас жекпе жектен әлемнің вице-чемпионы Сергей Морозовқа арнап бейнебаян түсірді
Өмірдің адам баласына дайындайтын сынақтары көп қой. Түрлі жағдайлармен мүгедек...
Жігерге толы жүректер
Алғашқы махаббат жүректі тербейді... Алғашқы махаббаттың отына күймеген адам...
Алғашқы махаббат