Гүлнұр Жақсылық
Гүлнұр Жақсылық

Пайдаланушы жазбалары

Еуразия бірінші арнасындағы «Қазақстан балаларының дауысы» шоуының финалы...
Әли Оқапов: Сахнаға тезірек шығуға асығудың қажеті жоқ
«Ауырып ем іздегенше, ауырмайтын жол ізде». Алайда, ауыра қалсақ, сырқатымызға...
Ел естімеген ем
Балаңдықтарына қарамастан, ересектерге бергісіз күш-жігер танытып, өнер...
Қазақстан балаларының дауысы шоуын кім жеңеді?
«Кешкі кездесу» бағдарламасының келесі шығарылымы Роза Рымбаеваның 60 жастық...
Роза шақырады
«Еуразия» бірінші арнасындағы «Кешкілік кездесу» бағдарламасының алдағы...
Құлдықтағы өмір
«Еуразия» бірінші арнасының эфиріне сенбі күні 22:30-да шығатын «Кешкі кездесу»...
Әйелдер асыл жандар
Жан сарайының рухани азығы – «Кешкі кездесу» бағдарламасының жаңа маусымы...
«Кешкі кездесу» бағдарламасының жаңа маусымы көрерменге асығады
Қазақ әйелі қандай болуы керек? Әйел – жар, әйел – ана, әйел – келін, әйел –...
Әйел сыры
Ұстаздары Лұқпан Есеновтер салған сүрлеуді өшірмей, жаңа күннің тынысын тақырып...
Тамаша тарландарының тың тартуы
«Бұлақ көрсең – көзін аш». Қазақстанның түкпір-түкпіріндегі өнерлі балаларды...
Дүниежүзілік «Дауыс» байқауының балаларға арналған нұсқасы – Қазақстанда!
«Бұлақ көрсең – көзін аш». Қазақстанның түкпір-түкпіріндегі өнерлі балаларды...
Дүниежүзілік «Дауыс» байқауының балаларға арналған нұсқасы – Қазақстанда!
Қазақ эстрадасының жарық жұлдыздары Тәуекел Мүсілім мен Айдана Меденова...
Тәуекел Мүсілім мен Айдана Меденова жаңа бейнебаянның тұсауын кесті