Оқи отырыңыз

Өзіңе ұнаған кәсібіңмен шұғылдансаң, өз ұлтыңның туын көкке көтере алсаң – бақыт деген осы!

Автор: Асқар Жұмаділдаев

— Редактор бағаны —

Массагетте қалай блог жазамын?
Массагетте қалай блог жазамын?

Автор: Ербол Жұмабайұлы

Статус: Massaget.kz порталының Бас редакторы

Материал жіберу БЛОГ ЖАЗУ
Негізгі / Лайфстайл / Спорт / Мақала / Белтемірге тартылудың басты ережелері

Белтемірге тартылудың басты ережелері

Белтемірге тартылудың басты ережелері

«Шынықсаң – шымыр боласың» демекші, сымбатты денені барлығымыз да қалаймыз. Ендеше дене сымбатыңыз бен бұлшықеттеріңізді шынықтыру үшін спорт кешеніне бармай-ақ, үйде жаттығу жасауға болады. Әдемі шыныққан дене – адам тәнінің сымбаты. Осындай сымбатты дене қалыптастырудың бір жолы – белтемірге (турникке) тартылу. Ең бастысы – ерінбеу керек, және алға қойған мақсатқа сенімді қадам жасауға бел буған дұрыс.

Белтемірге (турникке) тартылу – физикалық жаттығудың қарапайым және айрықша түрі. Бұл адам қолын, көкірек және арқа бұлшықеттерін шынықтырады. Яғни, адам денесінің жоғарғы бөлігін физикалық шынықтыру үшін бұл таптырмас жаттығу. Ал осы белтемірге тартылу алдында нені білу керек? Егер сіз белтемірге (турникке) тартылу жаттығуын алғаш жасап бастамақ болсаңыз төмендегі ережелерді есте сақтағаныңыз жөн.

1. Ең бірінші – тартылу алдында денеңіз бен қолыңызды жаттығуға дайындау керек. Қашан қолыңыз өз қуатын жоғалтқанша, күнделікті  белтемірге асылып тұру керек. Тартылуға дайын екеніңізді сезінгенде барып, жаттығуды бастауға болады. Дұрыс жаттығу – белтемірдегі қол ара қашықтығын дұрыс ұстаудан басталады.

2. Қол ара қашықтығын екі иықтың ара-қашықтығымен тең ұстау керек. Алғашқы жаттығуды аяқты айқастыра, тізені сәл бүгіп тартылудан бастау керек. Иық бос, арқа түзу болуы тиіс. Иегің белтемір белдеуіне жеткенде өз денеңді төмен бірқалыпты  түсіру керек.

Ең бірінші осы ережелерді есте тұтып белтемірге тартылсаңыз, одан әрі тәжірибеңіздің шыңдалуына жол ашады. Қол бұлшықеттеріңіз шынығып, шымыр қалпына ене түскеннен кейін өзге жаттығуларға ден қоя бастауға болады. Мәселен, қолдың ара қашықтығын өзгертіп тартылған дұрыс.

Алғашқы жаттығуларды қол мен арқа бұлшықеттерінің қозғалысына арнаған жөн. Аяқты алға соза бірқалыпты жоғары тартылып, кейде басты белтемірден асыра, кейде желкені белтемірге тигізе тартыну керек. Қол арақашықтығының қаншалықты кең сақталуы арқа бұлшықеттерінің қызметіне пайдалы.


Белтемірге тартылу кезінде тағы бір жағдайды естен шығаруға болмайды. Ол – тартылған сәтте дем алу ережесі. Сонымен қатар, аптасына немесе күніне неше реттен тартылу керек екенін ойда сақтаған абзал.

Жаттығу кезінде белтемірге дұрыс тартылудың алғышарты демді дұрыс алудан басталады. Жоғары тартылып бар күшіңізді сала көтерілгенде тыныс алмай, қайта төмен түскенде жай терең тыныс алу қажет.

Белтемірде күн ара өткізіп жаттығу жасаған дұрыс. Әр тартылғанда 10-15 реттен 3 айналым жасау пайдалы. Ең бірінші көбірек тартылып, соңынан аздап төмендеп отырған жөн. Өзіңіздің қауқарыңызды бағамдай келе, белтемірге тартылу санын арттырып отырғаныңыз дұрыс.

Белтемірге тартылу – сымбатыңыздың нағыз сыншысы бола алады. Ал сіз неше рет тартыла аласыз?

Дайындаған: Өмірбек Сансызбай

Сурет: healthyclopedia.com

Дайындаған: Қарлыға Бүйенбай
Қосылған күні: 13 қараша 2013, 11:23

Соңғы аудармалар

Қайсар До Бон Сун  #7
Қайсар До Бон Сун #7

До Бон Сун – ерекше қыз. Өйткені, оның бойында тұқымқуалайтын қасиет алпауыт күшке ие. Ол тек қыздаға беріледі. Бұл қасиеті үшін өзінен ұялатын қыз қалайша барлық қиындыққа қарсы тұра білді? Оған қолдау көрсеткен кім? 

BTS - Go Go
BTS - Go Go

Топ: BTS немесе Beyond The Scene  Дебют: 2013 жыл,...

VROMANCE feat. Obroject -
VROMANCE feat. Obroject - "Ғашықпын" (Fall In Love)

Массагет сайтында жарық көріп жүрген "Қайсар До Бон Сунның" сезімге толы саундтрегін назарларыңызға ұсынамыз.