Шаһар жыланы

Алып үлкен шаһарда,

Тірі жан жоқ алдымда.

Ирелеңдеп келемін,

Желге қарсы бағытта. 

Ертегіде жүремін, 

Жақсылықпен күресіп, 

Алсын деймін жақсылық, 

Оқыған мұны халайық.

Кездесіп жолда аңдармен,

Жеңемін деген үмітпен,

Алдаймын, арбаймын зұлыммен,

Аю, қасқыр, құсты мен.

Ертегі тастау керекпін, 

Шаһарыма керекпін.

Ата-аналар айтарым, 

Оқыңыздар ертегі, 

Балаңызға тәрбиені, 

Беріңіздер біліммен,

Бакыт болар мереймен. 

Мүмкін содан болады,

Өміріміз жайдарлы!



Бөлісу: