“Сенемін”

“Сенемін”
жеке
блог

Бағындырам әлі талай асуларды,

Мен көрмеген шыңдар әлі таусылмады.

Сәби кезден арман қылған мақсаттарым

Бұл күнде ғажайып боп қарсы алады!

 

Әлем мынау, шегі жоқ, ғаламат жер

Сол ғаламда тұрған емес мен де бекер

Армандарым мені алысқа жетелейді,

Сол ескен жел менімен бірге дейді!