Театр өнері
жеке
блог

Театр өнері

Өнер әлемі-біздің әлемдегі ең қымбат нәрсе. Өнер уақыт пен уақытты білмейді. Өнер әрдайым оның білгірлері үшін маңызды. Өзінің көп ғасырлық тарихына қарамастан, театр уақыттан мүлде Қорықпайды. Керісінше, бүгінде театрларға бару өте беделді. Ең жақсы театрлардың тізімі-кез-келген элита үшін баратын орындар. Өнер сияқты нәрселер әрқашан білушілерді тартады. Бірақ, осыған қарамастан, біздің өмірімізде театрға баруға кедергі келтіретін көптеген факторлар бар. Біріншіден, бұл кино, түрлі бұқаралық ақпарат құралдары (интернет, үй теледидары және т.б.). Бұл факторлар театрдың дамуына біз қалағандай әсер етпейді, бірақ көбінесе оның деградациясына әкеледі. Жоғарыда айтылғандардың бәрі, тіпті аз дәрежеде, театрдың лайықты алмастырушысы болмаса да, кейбір адамдар дәл осындай ойын-сауықты қалайды. Мүмкін, бұл аз ысырап болғандықтан және аз уақыт пен қиындықты қажет етеді, өйткені үйден шықпай-ақ қалаған нәрсені көруге болады. Екіншіден, бұл театрлар қазіргі заманға бейімделуде, сондықтан біз тіпті сол жерде дөрекі сөздер, ақымақтықтар мен мәдени мінез-құлықтың жоқтығын ести аламыз. Көбінесе театрлар көрермендерге жеңіл, ойдан шығарылған қойылымдарды ұсынады, және мұның бәрі нағыз өнер сүйер қауымның келуіне әсер етеді, сондықтан театр жақсы театр қойылымдарын түсінетін көрерменді жоғалтуы мүмкін. Үшіншіден, театрға бару үшін ерекше көңіл-күй қажет. Бірақ бұл әрекеттерде уақыттың жетіспеушілігі, маңызды нәрселер туралы ойланғысы келмеуі, ағартушылықтың төмен деңгейі және т.б. сияқты қолайсыз жағдайлар бар. Барлық бұл күшті әсерін тигізуде көру қою және нашар жағдайда-ол мүмкін емес понята, ал олар эмоциялар, ниет білдірген көрерменге әртісі және режиссер түртіп ішектің соң жан. Сондықтан мұндай жорық ойын-сауық мақсатында емес, әдейі жүргізілуі керек. Өйткені барлық басқа жағдайларда, ешқандай мағынасы жоқ қарау. Жалпы, театрдың танымалдығы мен маңыздылығы көпшілік үшін өшпейді. Кейде театр сияқты мәдени жерде қоқыс, Шу, этикет ережелерін бұзу және басқа да жағымсыз факторларға тап болатын сияқты. Әрине, бұл кез-келген адамды, тіпті өтетін қойылымға қарамастан, итермелеуі мүмкін. Әр театрда актерлер өздерінің таланттарын жарқырата бермейді, театрда, кез-келген басқа жерде сияқты, сіз орта деңгейдегі адамдарды кездестіре аласыз. Театр түрлері жақсы театр және жақсы қойылымды ағартылған көрермен құрметтейді және қабылдайды. Өнер әрқашан өз жанкүйерлерін табады. Сапалы театр өзекті, бірақ бәрі бірдей емес, көпшілік оны әрдайым түсіне алмайды. ОДЕВИЛЬ-өлең-жырлары мен билері бар комедия түрі. Францияда пайда болды; XIX ғасырдың басынан бастап.жалпы еуропалық таралуды алды. Үздік шығармалары присуши задорное ермек, злободневное бейнеленуі шындыққа. ДРАМА ағартушылықтан бастап драматургияның жетекші жанрларының бірі болып табылады, онда нақты адам әлемі өзінің жанжалында бейнеленген, бірақ қоғаммен немесе өзімен үмітсіз қарым-қатынаста емес. XX ғ. драма маңызды мазмұнмен ерекшеленді, адам өмірі мен қоғамның әртүрлі аспектілерін көрсетті, адам психологиясын зерттеді. КОМЕДИЯ-бұл іс-әрекет пен кейіпкерлер күлкілі түрде түсіндірілетін драма түрі. Мен трагедия дүниеге келген Көне Греция-дан әдет-ғұрыптарды, ертіп жүрген шеру құрметіне құдай Диониса. Комедия адам табиғатын байсалды зерттеп, адамдардың жамандықтары мен адасуларын мазақ етті. Бұл жанрдың ең жақсы үлгілері" талдаудың " ымырасыздығымен, қоғамның жамандықтарын мазақ етудегі өткірлігімен және батылдығымен ерекшеленеді. Әр түрлі елдерде комедияның өзіндік нұсқалары пайда болды. Итальяндық гуманистердің "ғылыми" комедиясы және Лопе де Вега мен Кальдеронның испан комедиясы, Қайта өрлеу дәуірінің ағылшын комедиясы, Ағарту дәуірінің Француз классицистік комедиясы, орыс реалистік комедиясы белгілі.

Мәдениеттану мамандығының 3 курс студенті: Жанайбек М.Е.

Жетекшісі: Есболова М.А.