Ұстаз-Ұлы тұлға

Ұстаз-Ұлы тұлға
жеке
блог

Бастау берген бүгінгі күн шәкіртіне,

Шүкір айтып жүретін әр күніне,

Құрметке лайықсыздар аяулы ұстаз,

Сол бір күн келіп жетті  бүгін міне.

 


Қолымызға қаламды ұстатқалы,

Біліміңнен бастау алат гүл бақтары.

Барлығынан жұмысын артық көрер,

Мектебімнің аяулы ұстаздары.

 


Жақсының айтып жүрер жақсылығын,

Ендеше өз сыйыңды тапшы бүгін.

Айтылар тілектермен мақтанамыз,

Ұстаз деген ұлы ұғымның баршылығын.

 


Жүректері махаббатқа толы жандар,

Көрдің талай қиындықты, көбі сынар.

Алайда, Батылдық бар деген Абай,

Сол сөзге мына сіздер лайықсыздар.

 


Ұстаз десем қаламым жырға толат,

Ақылымен дарытатын бойға қуат.

Бүгінгі күн жетістікке жетіп жатсам,

Ең бірінші сіздердің еңбек болат.

 


Ешкімнің атттамайтын ала жібін,

Ұстаздарым бұл менің дара шыңым.

Бір жылда бір келетін бүгінгі күн,

Тілеймін жер бетінің бар асылын.

 


Бақыт аты бағытыңнан адаспасын,

Күлу керек сіздерге жарасқасын.

білім берген саналы әр шәкіртке,

Аяулы ұстаздарым 100 жасасын.

 


Еңбек етіп жұмсаған барлық күшін,

Қадірін ұстаз атын болып түсілн.

Сіздер және біздер боп  атқарамыз

Абыройы Жасбуынның тасу үшін.