Тәуелсіз Қазақстан

Тәуелсіз Қазақстан
жеке
блог
  1. Тәуелсіздік ұраным.
    Самғап өтер қыраным
    Талай жылды өткердік
    Қиын қыстау жылдарын!
    Қазақ деген елім бар
    Салт дәстүрді ұстанған
    Қазақ деген жерім бар
    Малды қолға баптаған!
    Ұят деген бір сөзбен
    Тәрбиелеген балаларын
    Ар-намыс және жігермен
    Шымырлаған ұлдарын
    Тәрбиесі мықты ғой
    Қазақ деген бабамның
    Шешен болған қазағым
    Шолпысы сылдыр қаққан қыздары
    Ата әжеден бата алып
    Жұмыстарын бастаған
    Керей мен Жәнібектей хандары
    Тайпа жинап, қазақ деген ел құрған.