"Қазақ тілі"өлең

"Қазақ тілі"өлең
жеке
блог

      Қазақ тілі

Қазақ тілім-тірегім, 

Сен деп соқсын жүрегім. 

Қайда мен жүрсем де

Есімде сақтап жүремін. 

 


Тілім менің құдіретім,

Арта берсін сый-құрметің.

Мәңгі саған арналады

Менің саған құрметім