Қырық тоғыз

Армысың қалың алашым
Бір жарым метр арасы!
Байып алған шетңнен
Үш сиыр бағып қарашы!
Балконға байлап бақтың ба
Бұлақтай сүті ақты ма
Шатыр тігіп тойлайсың
Өйтпеске тіпті болмайды,
Карантин деген не тәйірі
Қазекең ондайды ұқпайды!
Сылтау іздемей сыныққа
Бала көбейтуге құнықпа
Жасамастан бұрын өкіметпен
Ақылдасуды ұмытпа...
Көбейе берсін ақшамыз
Насыбайға толсын шақшамыз
Тура жолға жетелер...
Аман болсын патшамыз!



Бөлісу: