Білім шыңы

Білім шыңы
жеке
блог

Білім атты биік таудың жету қиын шыңына

Жете алады тек шыдаған қиындықтың соңына

Басы ащы,соңы тәтті болар деген асыл сөз

Бағытыңды өзгертеді тек

Жақсылық жолына

Тек ерінбе, қадамыңды нықтап басқын жарай ма?!

Білімсісге бүгінгі күн табыс табу оңай ма?

Өсккніңде өкінбес ей әрекет қыл ойланып

Мейлі,күнің созылса да, жарты ғасыр,мың айға

Болашағың жарқын болсын,

Қадам басқан жас ұрпақ

Тек ақылды жандар ғана мен айтқанды тез ұқпақ

ААлға ұмтыл,аянып қалма, жеткеніңше жігерің

Бұл өмірде оқығанның,

білімдінің өзі ұтпақ