Қаламмен трюк жасай аласыз ба?

Қаламмен трюк жасай аласыз ба?

Пенспиннинг өнері оқушылар мен студенттер арасында кеңінен танымал. Мына жастардың жасап жатқан трюктеріне аң-таң боласың.

Пенспиннинг (ағыл. pen spinning — «айналмалы қалам»; аудармасы – қаламды айналдыру) — қаламмен қолдың икемідігіне қарай трюк жасау.

Сурет:www.youtube.com

Оқи отырыңыз:

Тепе-теңдікті меңгерген тұлға

Балалық шақты еске түсірген тосынсый (Видео)

Аяғының орнына дөңгелекпен жүретін адам (видео)

Жеп отырған тамағыңызды біреу сұраса, бересіз бе?

Н. Нұрмаханұлы