Жамбыл атаға арнау

Жамбыл атаға арнау
жеке
блог

           Айтыс,жырдың дүлділі, 

           Ой- қиялдың бұлбұлы

           Жыр алыбы өзіңіз,

           Жастардың жалғыз сөзісіз.

 

           Жамбыл- таудың етегі, 

           Жыр- айтыстың мекені.

           Жамбыл деген жерінде,

           Туылыпты, Жамбыл атты бөбегі 

 

            Сөздің майын тамызар, 

            Өзі елге танымал

            Туыпты "жыр алыбы- Жамбыл " деген

            Қазақтарға рух пен күшті мəңгі берген.

 

            Сөздері жанып тұрған от дерсің, 

             Рухты найза, ыстығы қатты шоқ дерсің 

             Сүйінбайға сүйенген ақынымыз,

             Бүгінде бар халықтың жақынысыз 

  

             Айта берсем өлеңім мəңгі бітпес, 

             Тұнып жатқан Жамбылды жырлау үшін 

              Бір жыл емес, бір ғасырың мүлде жетпес,

              ЖАМБЫЛ атты атыңыз мəңгі өшпес.