Бұл өмір шыдамдыны ұнатады

Бұл өмір шыдамдыны ұнатады
жеке
блог

Шыдам керек адамға, шыдам керек, 

Қиын сәтте адамға шыдау керек. 

Мойынсынбай, қиналмай бұл өмірде, 

Әрқашанда қиынды жеңу керек.

 

Ерік бермей ашуменен ызаға,

Шыдамдылық артық етпес адамға, 

Шыда, шыда әлі-ақ жадырап жүресің

Шыдамдының болашағы жарқын болар қашанда.