Сені еске алдым мен

Сені еске алдым мен
жеке
блог
Сылдырлап аққан бұлақтан, 
Самал боп ескен желдерден, 
Жарық боп толған айдан, 
Сені еске алам мен!
 
Үнсіздік ауылды жайлаған, 
Отырмын бақта демалып, 
Аспанда жұлдыз жайнаған ,
Отырмын сені еске алып.
 
Ұйқымда қашып кешегі, 
Күтудем таңның атқаның, 
Бұл да бір қызық сәт енді, 
Кейін бір еске алатын!