Жүрегімдегі кішкентай арман...

Жүрегімдегі кішкентай арман

Орындаларсың сен қашан?

Үміт үзбестен жүргенде күтіп,

Болып шықпасын бұл – жалған

Білмей-ақ қойсын ешкім де мұның

Соншалықты не екенін.

Армандай берем үнісіз-ақ жүріп,

Таңдамай уақыт мекенін.

Армандағаным бақыт мен үшін,

Үзілмейді еш үмітім.

Әрдайым соны дұғада болам,

Алладан сұрап күні-түн.

Білмей-ақ қойсын ешкім де мұның,

Соншалықты не екенін.

Орындалғанда көреді оның,

Үлкен бір бақыт екенін.



Бөлісу: