Ұлылыларды хақым жоқ ұмытуға

Ұлылыларды хақым жоқ ұмытуға
жеке
блог

Ұлыларды хақым жоқ ұмытуға,
Намысыңды көтерген асқар шыңға.
Абай, Ахмет,Ыбырай, Мағжандарым,
Туылған жоқ мақтануға ақын деген атқа.

Қазақ үшін қанын төгіп, жанын беріп,
Қараңғылыққа таң болып атты келіп.
Бар өмірін арнады бір қазаққа,
Ұранға Алаш деген атты алып.

Болды арманы Алашының асқақтығы,
Желбіресе көгінде асқақ туы.
Қалқасында жүрген басқа ұлттың,
Көтерілсе өр намысы, қазақ рухы.

Азаттықты аңсаған арыстарды,
Алаш үшін аямай төккен қанды,
Азаппен өткен тағдырларды,
Білесіңбе?
Бір сәтке де хақымыз жоқ.
Сенің де, менің де ұмытуға Ұлыларды!!!