Ғашықтық дерті

Таң  атуда,
ұйқым  қайда  кешегі  еш  алаңсыз.
Ұрлаған  да  бейнеңіз  еш  жалғансыз.
Ой  түбіне  сүңгимін  көз  ілместен
ғашық  болған    бүгінде  есалаң  қыз.

Ес  қалмады   дертіме  айналдыңыз.
Сұлу  көзге  сіздегі  байланды  қыз.
Ұйқым  сіз  боп  ұрланды  және  тағы
түсіме  кеп  орнығып, жайландыңыз.

Сізді  ойламау  мүмкін  бе?!



Бөлісу: