Қазақ қызы

Қазақ қызы
жеке
блог
Қазақ қызы 
Қазақ қызы жайқалған жасыл бағым, 
Кіргізетін өзіңсің өмір сәнін. 
Қыздар-ау қырық үйден тиса егер, 
Қазақ халқы қадіріңді ұғатын! 

Қазақ қызы қол жетпес асылдарым, 
Өріс кеңіп, өсірген жас ұрпағын. 
Өзге жігіт шақырып жатса егер, 
Басқа жұртқа жүгіңмен тасынбағын! 

Қазақ қызы сүйкімді аруларым, 
Ұмытпағын тап-таза арың барын! 
Намысым тапталмасын десең егер, 
Тана көзді сүзбегін, қорғау үшін!