Әке мен бала әңгімесі

Әке мен бала әңгімесі
жеке
блог

Ақылға сап тағдыр жайлы көп ойланам
Жақсы емеспа арақсыз той тойлаган
Деп баласы әкесіне пікір айтса 

Керек емес деді мұндай той маған.

Атаң ішед ішпе деп калай айтам, 
Сұрайды жок па не деп бір тайгаң
Абырой болмайды мұндай тойда
Қоймасам дасдарханға су шайтан

Себебі өзім ішкем ащы судан
Ағайынның тойында талай қуғам
Қандай жаксылық болса дағы
Сол аракпен соғыстырып жуғам

Тусінші мени айналайын жорғам
Арақсыз қызарып шығады сорпам
Біздін тойда тойып ішкен еді деген
Ағайынның сөзінен қорқам

Қалай ағайынды шақырасыз күнәға?
Білесін ғой харам екендігін сенде аға
Қартайғанда немерелер сыйламайды
Арақтын бүгін алмасақ есігін жаба.

Әке сен түсінші мені әкетайым
Алла жұмақ деген жок сенін жайын
Қоркамын бір Хахардың азабынан
Тастайды тозаққа тиылмасақ арамынан.

Тозақ оты түсінгенге оңай емес
Жегізеді өлексені хайуан жемес
Мен тозақтық болудан қорқамын
Ағайынның айтқан сөзінен емес

Алла бізді бұл дүниеде сынайды
Ақирет күні барлығын жинайды
Жақсы амал істеген құлдарына
Жұмақтын кілтін мәңгі сыйлайды

Жалғанда еркімізбен жургізеді
Ризық несібесінен жегізеді
Жаратқанның тиымынан қайтпасақ
Жұмаққа қалай бізді кіргізеді?

Әке қуаншы дұрыс жолға түскеніме
Көп ренжіткен кездерім жетпедіме 
Тек жақсылық жасаймын енді міне
Әжім түскен уакытта беттеріңе.
 
Тура жолдан келер күні таймайық
Уақыт барда мол сауапты жинайық
Тойға келген ағайын бауырларды
Қымыз қымыранменен сыйлайық

Уақыт өте бауырлар тусінеді
Ренішіміз орынсыз деп күрсінеді
Күн туады ағайынның айтатұғын
Той думанды өткізем арақсыз енді.