"Сүйіктім, қалқам, маралым менің"

Сүйіктім,қалқам,маралым менің,

Мен үшін күннен жаралып едің.

Жұлдыздай болып,айға да балап,

Періштем болып саналып едің.

 

Сүйіктім,қалқам,маралым менің,

Емдеші келіп,жараның емін.

Ойлайтын күнде,ұйықтамай түнде,

Қайтемін енді, сананың емін!

© Заманбек Тілекқабылов

 

#Жасақын



Бөлісу: