Кәмилә апайға!

Кәмилә апайға!
жеке
блог

Кәмилә апай, туған күнің құтты болғай,
Жасыңа жас қоса берші, еш ауырмай!
Мен сізді сыйлаймын ғой білесіз бе?
Себебі сіз, теміржолшы ұрпағы, емессіз бе...

Бірінші вокзал маңынан автобуспен,
Жұмыс жаққа келесіз мына бізге,
Сізден басқа ешкімді байқамадым,
Алыс жерден келетін күнде- күнде.

Бұныңда бір сыры бар түсінгенге,
Жұмысын сүйетін адам аз өмірде,
Ұжымын көрмей қалса сағынатын,
Сіздейлер бедел берер мекемеге.

05.04.2017ж.. Алматы
© Шиелінің жігіті
#Шиелініңжігіті #Өлең

P.S: Соңғы шумағын жарияламай-ақ қояйын...