Ақиық ақын ағама

Ақиық ақын ағама
жеке
блог

                                       Ақиық ақын ағама

Мұқағали - асылдардың киігі,

Мұқағали - өлең-жырдың өр биігі.

Мұқағали - жадымыздың сақтанышы,

Мұқағали - халқымның мақтанышы.

 

Парасатты бойыма сіңіремін,

Әрқашан кітабына үңілемін.

Кей кезде құлазыған сәттерімде,

Қасиетті өлеңіне жүгінемін

 

Мұқағали - өлең жырдың шырағы,

Асыл сөзі - таудың әсем бұлағы.

Сөздін нәрін сізден ұғып түсіндік,

Қара өлеңнің қасиетті пырағы.

 

Мен үшін Мұқағали дара тұлға,

Тұла бойы толы еді өлең-жырға.

Асыл сөздіңгауһар ойдың тұнығы,

Барша жұрт біледі сендей ақын ұлыны!